عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 دانلود Haunted Legends بازی یافتن اشیاء مخفی

 
Haunted yasgroup.ir  دانلود Haunted Legends بازی یافتن اشیاء مخفی

Haunted Legends The Undertaker یک بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت یاس گروپ برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی مربوط به یک دهکده ماهیگیری می باشد که رونق زیادی داشته است و حال به یک چشم انداز کابوس وار تبدیل شده است و اختلالات غیر طبیعی زیادی نیز در این دهکده رخ می دهد و سبب تعجب همگان شده است. حال شما به عنوان یک بازرس و کاراگاه تصمیم دارید به این دهکده بروید و تمامی این اتفاقات عجیب و غریب و اختلالات بوجود آمده را مورد بررسی قرار دهید و رمز و رازهای بازی را کشف کنید. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و داستان زیبایی را روایت می کند و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.
 
 
لینک های دانلود
[ سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

Deadly Race یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا میباشد که برای کامپیوتر ارائه شده است. در این بازی میبایست با سلاحها و ابزاری که در دست دارید رقبا را کنار زده و پیروز مسابقه شوید و به مراحل بعد راه پیدا کنید. در بین راه میتوانید امتیاز جمع کنید و سلاحها و ماشینهای جنگی جدید تهیه کنید و راه را برای رسیدن به مراحل بعدی آسان کنید. هم اکنون میتوانید این بازی جذاب را به صورت رایگان و با حجم مناسب در ادامه مطلب دانلود نمائید.

 

www.clickkon.com

 

دانلود با حجم 44 مگابایت

[ چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 دانلود بازی سرگرم کننده و زیبا بازی با کلمات

این یک بازی بسیار زیبا و مفید ایرانی به صورت پرسش و پاسخ است که در آن شما سعی می کنید با حدس زدن حروف مختلف به پرسش های متنوعی که در هر مرحله مطرح می شوند پاسخ دهید.
بازی توسط نرم افزار فلش تهیه شده و طراحی زیبایی دارد که در آن سعی شده از تصاویری منطبق با فرهنگ ایرانی استفاده شود به طوری که در صفحه اصلی بازی تصاویری از قالی ایرانی، سینی و سماور قلمکاری شده و نقاشیهای مینیاتور اثر استاد فرشچیان به چشم می خورد.
پرسش های مطرح شده در زمینه های مختلفی مانند تاریخ ایران و جهان، خصوصیات جغرافیایی مناطق مختلف، ورزشهای گوناگون و اسامی دانشمندان و نام آوران ایران و جهان است اما تاکید بیشتری بر پرسشهای مطرح شده درباره ایران وجود دارد و این بازی در عین سرگرم کننده بودن برای افزایش دانش عمومی شما نیز بسیار مفید می باشد.
در گوشه سمت چپ صفحه یک شکلک به چشم می خورد که بر اساس پاسخ صحیح یا نادرست شما واکنشهای جالب و گاه طنز آمیزی انجام می دهد که خود بر جذابیت بازی می افزاید.
در هر مرتبه که شما از اول شروع به بازی کردن کنید پرسشها تغییر می یابند و کمتر سوال تکراری به چشم می خورد.در پرسشهای ۱۰ و ۳۰ بازی ذخیره میشود و در پرسش ۵۰ پایان می یابد که در صورت برنده شدن شما به گنج میرسید!

برخی از ویژگی های بازی بازی با کلمات:
- سرگرم کننده بودن و گاهی اوقات مبتنی بر حدس و گمان بودن بازی
- استفاده از اشکال منطبق با فرهنگ ایرانی
- طنز آمیز بودن و مفرح بودن بازی
- مفید برای افزایش دانش عمومی
- نصب آسان و کم حجم بودن بازی جهت دانلود
- و …

 

دانلود با حجم 2.5 مگابایت

[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 بخش دانلود از 1391/07/01 فعال خواهد شد

[ یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 516
بازدید ماه : 4434
بازدید کل : 280336
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس